Розвиток дитини від 6 до 7 років

Розвиток дитини від 6 до 7 років

Розвиток дитини від 6 до 7 років

До 6–7 років дитина повинна мати певний запас знань і уявлень про навколишній світ. Добре, якщо у дитини є елементарні знання про рослини ітварин, про властивості предметів і явищ, знання в галузі географії та астрономії, уявлення про час.

У шість з половиною років дитина, як правило, активно готується до школи.

Що повинен знати дитина, що надходить у школу:

  • Своє ім’я, по батькові та прізвище.
  • Свій вік і дату народження.
  • Свою країну, місто та домашню адресу.
  • Прізвище, по батькові батьків, їх професію.
  • Пори року, місяці, дні тижня.
  • Домашніх, диких тварин та їх дитинчат.
  • Тематичний словник: транспорт, одяг, взуття, птиці, овочі, фрукти, ягоди.
  • Знати і вміти розповідати народні казки, твори дитячих письменників.
  • Розрізняти і правильно називати геометричні фігури, орієнтуватися в просторі, на аркуші паперу (право, ліво, верх, низ).
  • Вміти повно і послідовно переказати прослуханий або прочитаний розповідь, скласти розповідь по картинці.
  • Запам’ятати і назвати 6-8 предметів, картинок, слів.
  • Розділяти слова на склади за кількістю голосних.
  • Визначати кількість, послідовність і місце звуків у слові.
  • Добре володіти ножицями, олівцем: без лінійки проводити лінії, малювати геометричні фігури, акуратно зафарбовувати і заштриховувати.
  • Рахувати від 1 до 15. Зворотний рахунок від 5 до 1, виконувати лічильні операції в межах 10.
  • Скласти для себе загальну картину, ви зможете взявши до уваги вищесказане і відповівши на наступні питання:

    • Чи здатна дитина до найпростішої класифікації?
    • Чи може він об’єднати декілька предметів в одну групу за основним ознакою? Наприклад, машина, автобус, електричка — це транспорт; яблука, груші, сливи — фрукти і т. п.
    • Чи може визначити зайвий предмет: тарілка, каструля, щітка, ложка?
    • Чи може розповісти історію по картинці, виділити головну думку, простежити зв’язки?
    • Чи здатний описати який-небудь стався з ним випадок?
    • Чи легко йому відповідати на запитання дорослих?
    • Вміє дитина працювати самостійно, змагатися у виконанні завдання сдругими?
    • Чи включається він у гру інших дітей?
    • Чи дотримується черговість, коли цього вимагає ситуація?
    • Чи виникає у дитини бажання самостійно подивитися книги?
    • Чи уважно він слухає, коли йому читають?
    • Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!