Ну як, ну як же у моєї дитини зробити нервовий зрив. -)) Інструкція

Ну як, ну як же у моєї дитини зробити нервовий зрив. -)) Інструкція

Ну як, ну як же у моєї дитини зробити нервовий зрив. -)) Інструкція

Батьки, часто з кращих спонукань, завищують вимоги до своєї дитини. “Писати без помилок!”, “Що за почерк. ”, "Перепиши ще раз!", "Поки не зробиш, з-за столу не вийдеш!" і т.д. У свою чергу дитина, отримуючи свідомо нездійсненні для нього вимоги – отримує нервовий зрив. А це — нервові тики, посилення заїкання, перепади настрою, істерики, образливість, дратівливість, войовничість у хлопчиків і незрозумілі болі в животі у дівчаток, безсоння, тривожність, страхи і так далі.

Академік Іван Петрович Павлов в 1904 році змоделював цю ситуацію і провів знаковий експеримент на собаках.

Геній, ну що тут скажеш. Звідки ж йому було знати, що через 110 років батьки з ентузіазмом будуть повторювати його експеримент — на своїх дітях.

Отже, И.П.Павлов показував собаці еліпс і давав м’ясо, потім показував коло і собака отримувала болючий удар струмом. Еліпс – коло, еліпс – коло, еліпс – коло… Поступово еліпс почав наближатися до форми кола. І в якийсь момент собаки перестали розуміти, де еліпс (м’ясо), а де коло (покарання). І… в результаті — важкий нервовий зрив!

Таким чином, батьки, часто із самих-самих кращих спонукань, відверто завищують вимоги до свого улюбленого дитині. У свою чергу, дитина, отримуючи свідомо нездійсненні для нього вимоги – отримує нервовий зрив. Або влаштовує істерику.

ПОДУМАЙТЕ:

  • А може бути, пора звернутися до фахівця-психолога? (От тільки кому: дитині? Мамі?).
  • Або зберегти колишній рівень вимог і за допомогою стимулюючих препаратів, призначених дитячим неврологом, домогтися підвищення ефективності своєї дитини? (І якою ж ціною? — Ой, та будь-яку ціну!).
  • І все ж порадьтеся з вчителькою, шкільним психологом і спробуйте знизити ваш рівень вимог до реального…
  • Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!