Імідж ділової людини

Імідж ділової людини

Імідж ділової людини

Імідж людини — це враження, образ, який він створює в очах інших людей.

Імідж – це візитна картка людини, створювана ним для інших, це наше публічне “я”.

Імідж людини, як і перше враження, формується протягом короткого проміжку часу, і щоб його потім змінити треба буде сильно постаратися. Так що краще завжди бути готовим продемонструвати створений образ.

Першими над створенням іміджу почали працювати американські економісти, що займаються підприємництвом.

Саме американський економіст Стенлі Болдуін в 1960-х рр. ввів поняття « імідж » в діловий обіг і обгрунтував його корисність для процвітання бізнесу.

Але ще середньовічний мислитель-державознавець Нікколо Макіавеллі переконливо довів важливість іміджу для політика; зокрема, він вказав, що для державної особи дуже важливо мати відповідну «личину» (Маску).

Дрес-код фінансового консультанта — це негласний звід правил. Якщо ви хочете добитися успіху, то їх не можна порушувати. Зовнішній вигляд ділової людини не повинен відволікати і дратувати.

Діловий одяг — це, в першу чергу, увагу і повагу до людей. Кажуть, що фінансовий консультант стоїть на другому місці після Президента по "строгості в одязі".

Які ж існують стандартні вимоги до ділового увазі? Отже.

Чоловічий діловий костюм — це, як правило, піджак, брюки, сорочка, краватка. Жіночий — це сорочка (сорочка, блуза), піджак, спідниця або штани.

Категорично забороняється і жінкам і чоловікам носити в робочий час шорти, шльопанці, кросівки. Для жінок неприпустимі прозорі сукні та блузи з відвертими вирізами, занадто короткі сукні та спідниці.

Треба пам’ятати, в чому полягає мета нашої зустрічі. Жінкам дозволяються ділові брючні і спідничні костюми, при чому довжина спідниці повинна бути не вище коліна. Якщо на спідниці є розрізи, то вони повинні бути невеликими. Рукава блузи або ділового сукні повинні бути довжиною не менше 3/4. У класичному варіанті ділового дрес-коду жінкам також пропонується носіння панчіх чи колгот тілесного кольору при будь-якій погоді. Взуття жінки повинна бути закритою, на невисокому, не вище 5 см, каблуці.

Колір взуття повинен бути класичним чорним або ж темним в тон ділового костюма. Жіночий діловий дрес-код досить суворий і по відношенню до прикрас. Неприпустима яскрава кричуща біжутерія, великі прикраси.

Вітаються невеликі ювелірні прикраси з благородних металів, яких, втім, не повинно бути дуже багато. Сережки не повинні «шуміти», Тому слід відмовитися від всіляких сережок-підвісок або сережок-кілець. Манікюр згідно діловому дрес-коду обов’язково повинен бути, але тільки помірний. Брудні обкусані нігті і яскраво-червоні довгі «кігті» в рівній мірі неприпустимі. Французький манікюр на нігтях середньої довжини – ідеальний варіант.

Макіяж і зачіска жінки в діловому дрес-коді також строго регламентовані. Макіяж повинен бути неяскравим, наближеним до природного. Волосся повинні бути зібрані в акуратну зачіску, розпущене локони категорично заборонені.

Колір ділового одягу як для жінок, так і для чоловіків, повинен бути неяскравим з непомітним малюнком. Вітаються різні відтінки сірого, бежевого, коричневого кольорів, чорний або синій колір. При цьому одночасно в костюмі не повинно бути більше 3 різних кольорів і 2 типів малюнка. Чоловіків консервативний діловий дрес-код зобов’язує носити однотонні або в неяскраву дрібну смужку сорочки з довгим рукавом, піджак і краватку.

Краватка повинна бути довжиною до середини пряжки ременя – ні коротше, ні довше. Забарвлення краватки повинна бути спокійною. Шкарпетки чоловік повинен підбирати під колір костюма або туфлею, неприпустимо надягати світлі шкарпетки під чорні брюки.

Довжина шкарпеток також регламентується: якщо чоловік сидить в позі «нога на ногу» з-під штанів не повинна визирати смужка голого тіла.

Пам’ятаємо, професія фінансового консультанта зобов’язує бути завжди на висоті.

Людини фарбує одяг. Голі люди мають вкрай малий вплив у суспільстві, а то і зовсім ніякого. Марк Твен

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!