«Бочка меду, ложка дьогтю»

«Бочка меду, ложка дьогтю»

«Бочка меду, ложка дьогтю»

Спосіб 1. «Бочка меду, ложка дьогтю».

У цьому випадку дуже знадобиться то досьє на конкурентів, про який ми говорили трохи вище. Знати про конкурентів все — ось головне завдання. Особливо необхідно збирати різні випадки невдач або помилок, для того щоб їх потім використовувати.

Техніка критики конкурентів «Бочка меду, ложка дьогтю» полягає в тому, що ви весь час хвалите конкурентів і десь посередині розповіді вставляєте реальну історію їх серйозної невдачі.

А далі працює правило «Або він пальто вкрав, або у нього пальто вкрали. Краще з ним справи не мати ».

Наведу приклади з життя.

Приклад 1

До моєї знайомої, директору маленького рекламного агентства, прийшли її кращі клієнти і радісно поділилися з нею новиною: «Ти знаєш, тут твої знайомі, Саша і Вася, відкрили теж рекламне агентство. Ми до них звернулися з приводу рекламних плакатів. Як ти думаєш, вони нормальні хлопці? Не підведуть? »

І тут моя знайома розуміє, що кращі клієнти ось-ось підуть до конкурентів. До друзів, звичайно, але все ж конкурентам, з якими за деякими видами робіт її агентство перетинається. Що робити? Моя знайома застосувала прийом меду і дьогтю. «Здорово! -сказала вона. — Хлопці дійсно талановиті. Вони молодці, добре працюють.

Правда, їх зараз переслідують невдачі. Минулого тижня у них величезний щит з рекламою впав. Так тепер у них великі проблеми з замовником.

А так, звичайно, вони молодці ». При цьому не було сказано ні слова брехні. Падіння дійсно мало місце.

Як ви думаєте, чим все закінчилося? Правильно, старі клієнти залишилися при моїй знайомій.

Приклад 2

Деякі продавці косметики користуються цим прийомом наступним чином: «Так, я рада за вас. Креми фірми X чудові. Правда, недавно до мене прийшли дві клієнтки з лущенням і алергічними реакціями на креми X. Але, можливо, це просто випадковість? »

Я думаю, що якщо ви пориється в пам’яті, то згадайте безліч випадків, коли і до вас застосовували, свідомо чи ні, дану техніку.

Телевізори вітчизняного виробництва недорогі і хороші. Тільки трубки у них вибухонебезпечні, а так дуже хороші телевізори.

Вода Y дуже корисна і має гарний смак. Правда, у неї сильна мінералізація і вона призначена для хворих людей. Її потрібно пити тільки за призначенням лікаря. Зайві солі шкідливі.

Але це ваш вибір, брати ту чи іншу воду. Наша вода м’якша.

Вітчизняні літаки дуже надійні. Правда, кілька літаків недавно зазнали катастрофи в третіх країнах. Але це, напевно, через технічну непідготовленість пілотів і техніків.

А так все нормально.

Пан X дуже гідна людина. Правда, податкова поліція має якісь претензії до фірми, яку він очолював. Але ми думаємо, що все з’ясується, і ми будемо раді вітати пана X як кандидата в депутати.

Цікаво, хто був замовником всіх цих чуток і рекламного галасу? Можна подумати про виробників та дилерів іноземної компанії по збірці телевізорів, виробниках мінеральних вод, про людей, впевнених у необхідності покупки іноземних авіалайнерів, про команду конкуруючого депутата.

Якщо ви виявили, що застосована техніка «меду і дьогтю», шукайте, кому це вигідно.

Зауваження. Тут дуже тонка грань між прийомом конкурентної боротьби і брудними технологіями. Для мене ця грань визначається фактами, які використовуються в техніці «меду і дьогтю». Якщо факти мають реальну основу і реальне підтвердження, то це одне.

Якщо факти придумані або кілька перекручені, то це зовсім інша справа.

Хоча і тут є нюанси. Будь-який факт можна витлумачити так, як зручно в даному контексті. Тому залишаю вибір використання техніки «меду і дьогтю» на вашій совісті.

Тільки пам’ятайте: бумеранги повертаються.

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!